You are currently viewing 3 nasveti kako se po poškodbi vrniti nazaj na trening!

3 nasveti kako se po poškodbi vrniti nazaj na trening!

  • Post category:Vadba

Poškodba se lahko zgodi kadar koli in ne glede na starost. Poleg fizičnega nelagodja vas lahko omeji pri vsakdanjem življenju in fizičnih aktivnostih, še posebej, če ste nekdo, ki rad telovadi.

Kako se lahko hitro in zanesljivo vrnete k treningom?

  1. Posvetovanje s strokovnjakom vam lahko pomaga, da se veliko hitreje in varneje vrnete po poškodbi k vadbi. Izkušeni fitnes trener vam lahko zagotovi program po korakih, ki je posebej prilagojen vam in vašim zdravstvenim zahtevam, da se vrnete k vadbi v kateri uživate. Dober trener bo lahko z pomočjo zdravnika tudi ocenil pravi čas za vaše okrevanje. Tako se lahko zagotovi, da se poškodba ne bo ponovila ali poslabšala. Ne pozabite, da lahko prehitri in premočni potiski učinkujejo kontra produktivno. V takem trenutku sta potrebna potrpljenje in strokovna mnenja.

  2. Čas okrevanja je pravi čas, da ostanete osredotočeni na pozitivnost. Večina poškodb je začasnih, zato se je smiselno spomniti, da se boste lahko k športu ali dejavnosti, ki ste jo uživali, vrnili že po nekaj časa počitka. Negativno razmišljanje lahko privede do napačnih odločitev in podaljša čas okrevanja.
    Če med vadbo čutite malo bolečine, vam lahko manjši potisk mimo pomaga, da dosežete napredek. Nikoli pa ne smete biti v agoniji, kmalu po prenehanju vadbe bi se morali počutiti bolje.

    Če je bolečina prehuda ali če po končani vaji traja eno uro ali več, to vzemite kot znak, da ste šli predaleč. Pred ponovnim poskusom boste morda morali počivati ​​1 do 3 dni. In ko boste začeli nazaj trenirati naj bo trening manj intenziven. Ključnega pomena je, da sistematično krepite moči.

  3. Zdrav vnos hrane in zadosten vnos vode je pogosto prezrt dejavnik pri vrnitvi k telesni vadbi zaradi poškodbe. Telo potrebuje prehrano za pravočasno okrevanje. Zato sta dobro prehranjevanje in čas skupaj ključnega pomena za hitrejše okrevanje.

    Pozitivno razmišljajte o vašem okrevanju tako, da spoštujete vaše telo ter mu daste čas, da se pozdravi. Pogosto se dogaja, da ljudje, ki res radi trenirajo prehitro ocenijo svoje zmožnosti in tako telesu prizadenejo še hujše in trajnejše poškodbe. Zato dobro poslušajte svoje telo in se ob vsaki vaji prepričajte, da ne prihaja do kritične preobremenitve.

www.imperiyum.si
https://www.facebook.com/imperiyum
https://www.instagram.com/imperiyum/

Kako se po poškodbi vrniti nazaj na trening?
3 nasveti kako se po poškodbi vrniti nazaj na trening!